"Hogyan legyél Gólya?" - INGYENES EBOOK LETÖLTÉS!

by - augusztus 19, 2017

Végre, végre, végre! Egész nyáron vártam ezt a pillanatot, és OMFG el se hiszem, de itt vagyunk. Életem első kész és megíródott ebookjánál. *fel-alá ugrál, mint egy bespeedezett kiscsibe*

A tavalyi év nagyon sikeres bejegyzései a blogon pont azok lettek, ahol az egyetemi/kollégiumi életről írtam, hasznos tanácsokkal próbáltalak titeket ellátni, a beköltözéshez és a későbbi vizsgaidőszakhoz ajánlottam pár jól jövő tippet. Nagyon szerettétek, nagyon köszöntétek őket, én pedig idén úgy döntöttem, megpróbálom kicsit más irányból venni ezt az egész "back to school/back to college" jelleget. Nem fogok nektek szép füzetkéket és csillámpónis szövegkiemelőket mutogatni, i'm so sorry, tudom, hogy lehetek ilyen szívtelen.
A bejegyzésben található képek @neverhood tulajdonát képezik! / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva
Nem láttam értelmét újra leírni a tavalyi bejegyzéseket mert komolyan, ezt soha nem értettem azok máig megtalálhatóak a blogon fent, az "egyetem" fül alatt, de ezen bejegyzés alján is ott lesz az összes link, ami bármilyen módon a kollégiumi beköltözéshez vagy az egyetem elkezdéséhez szükséges. VISZONT ITT JÖN A LÉNYEG!

Nehezítve az életemen, de könnyítve a tiéteken, írtam egy ebookot. Csak így ukmukfukk, mert fuck that, megtehetem. Persze ez nem egy hivatalos kiadvány, de éljenek a bloggerinasággal járó előnyök, és a vele járó függetlenség. Ezen hosszú prédikáció alatt megtaláljátok őket PDF és MOBI formátumban is, mindkettő egyszerűen letölthető a Google Drive-ról. Ha valami probléma adódik a letöltés vagy megnyitás során, kérlek titeket, azonnal írjátok itt kommentben, vagy Facebook/Instagram üzenetbe, vagy az oldalsávban megtalálható bármelyik platformon keresztül, mindent szoktam figyelni, és azonnal javítom is a fennakadást. 
A bejegyzésben található képek @neverhood tulajdonát képezik! / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva
A "könyv" a saját, szaktársaim és a Moly "Egyetemista, fősulis molyok" zónája alapján íródott, a blog bájos stílusában és motiváló erőt próbáltam belevinni, hasznos tanácsokkal karöltve. Bízom benne, hogy elnyeri a tetszésetek, és bár elsősorban a frissen felsőoktatásba került kicsi gólyáknak íródott, a már veteránok, vagy még a középiskola padjait koptatók is rengeteg hasznos és haszontalan információt kaphatnak, amelyek talán segítik az életüket, vagy épp nehezítik. Bocsesz. 

Borzasztóan vártam már, hogy ezt megmutassam nektek, jó pár nyári napom ráment, de egyáltalán nem bánom, ez volt az én nyári projektem, és 99%-ban meg is vagyok vele elégedve. 100-ban sosem szabad ;)
A bejegyzésben található képek @neverhood tulajdonát képezik! / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva
Enjoy csibék, lesznek ettől függetlenül egyetemista témájú bejegyzések, rengeteg ötlet kreálódott a fejembe, míg ezt megírtam, szóval lehet számítani bejegyzés áradatra a továbbiakban is. 




A tavalyi bejegyzések, amelyeket fontosnak éreztem itt is megjelentetni (a címek linkként funkcionálnak, szóval bátran lehet rájuk kattingatni):


UNIVERSITY LIFE (1.) - MI KELL A GÓLYÁNAK?







A weboldal teljes tartalma a szerző tulajdona. Engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása, a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A link megosztása megengedett. / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva



You May Also Like

4 comments

  1. Nagyon-nagyon-nagyon köszi. Kicsit (na jó, rettenetesen) félek ettől a bizonyos első félévtől és ez a röpke segítséged most lenyugtatott - bár biztos, hogy még néhányszor át fogom olvasni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többszörolvasósra írásként sikeredett, szóval nagyon örülök, ha hasznosnak érzed :D Egyébként ha nyugitippek kellenek, vagy valami, akkor írj nyugodtan, nem olyan vészesen para az egyetem, mint amilyennek elsőre tűnik :)

      Törlés
  2. Nagyon jó cikk lett.:)
    Imádok vissza látogatni ide.
    Szeretem olvasni a cikkeid.
    Várom a továbbiakat is, puszi:)

    VálaszTörlés