Halloween a csontváz sminken túl - ötletek #pinterest-ötlettárból

by - október 27, 2016

Nem vagyok nagy Halloween fanatikus, de szeretem azt a misztikus közeget, ami körbelengi az ünnepet és a napokat ilyenkor. A beöltözős dolgokat valahol az általános iskola körül abbahagytam, de mai napig imádok Youtube-on halloween-i témájú sminkeket nézegetni, ép ésszel is felfoghatatlan, egyesek mit képesek művelni néhány ecsetvonással és arcfestékkel. Már említettem, hogy bénán rajzolok, és az egyéb kézműves dolgokban sem jeleskedem, ezért igyekszek egyszerűbb és számomra is megoldható inspirációkhoz nyúlni. Bemutatok néhány könnyen elkészíthető sminket, melyekkel ti is is kitűnhettek idén a halomnyi csontváz-sminkes lány és Harley Quinn közül. Ráadásul egyetemistaként az olcsóságra is törekszem, úgyhogy mindenképp a pénztárcakímélést tartom szem előtt.

Csontvázkéz

Oké, a csontvázas motívumtól én is nehezen szakadok el az American Horror Story első évada óta (Tate). Tavaly nem volt kedvem az egész arcomat kimaszkírozni, meg amúgy is sablonos, így kipróbáltam, hogyan mutatna csak a kézfejemen. Sikerült nem elcsesznem, teljesen büszke vagyok magamra, annyira, hogy talán idén is újracsinálom, ha bulira kerül sor. Fekete szemceruza, szemhéjtus, és fehér arcfestéket ("krétát") használtam csupán, de az ügyesebbek még élethűbb eredményt érhetnek el egy kis időráfordítással.
@pinterest #skeletonhand
Wednesday Addams

Hogy nem látok én soha Wednesday-t a halloween-i bulikon? Annyira kultikus, basszus! Fekete hajúak előnyben, de egy kis kimosható fekete hairspray mindenre megoldás. Piszok egyszerű maga a kosztüm is hozzá, a sminket és a frizurát sem kell túlagyalni, és bárki az Addams Family legjobb szövegű tagjává válhat. Inspirációnak itt hagyok néhány képet, de ti is tudjátok: Wednesday-jel nem lehet melléfogni. 
@pinterest #wednesdayaddams
Festett szemmaszk

A másik dolog, amely nekem idén nagyon-nagyon bejön, azok a felfestett szemmaszkok. A bátraknak feketével, a szerényebbek fehérrel, a választék határtalan. Csipkeminta, vagy ütős és élethű farsangi maszk, szerintem bármivel ki lehet tűnni a tömegből, és várhatóan kevésbé fog lefolyni az arcodról a nap/este végére. Nézzetek szét Youtube-on, ha segítségre van szükségetek ("halloween eye mask"), de ha nem bonyolítod túl, nem is ronthatod el :)
@pinterest #eyemaskmakeup
Glam

Őszintén szólva utálom a csillogós dolgokat, flittereket, glittereket, miegymást, de halloween-i sminkként nagyon jól funkcionálhat de arra készülj fel, hogy az egész szobád csillogni fog még vagy egy évig. Tapasztalat. Szerintem legjobban arccsonton, halántékon, és orron mutat jól, de természetesen mindenki maga dönti el, melyek azok az előnyös részei, amit ki akar velük hangsúlyozni.
Pro tipp: A szemetekkel vigyázzatok, egy kis csillogós por is tud napokig tartó gyulladást okozni. Úgyhogy csak óvatosan, nem akarok senkit levakítani zárthelyi- és vizsgaidőszakra.
@pinterest #glam
Ice Queen

Ha Wednesday Addams a fekete hajúaknak kedvez, akkor a Jégkirálynő tutira a szőkéknek. Csak fehér festékre vagy púderre lesz szükséged és nagy adag kreatív ötletre. Ez az a jelmez, amit valószínűleg nem lehet elrontani, ráadásul a fagyos, antiszociális viselkedéseddel még inkább átadhatod a zord királynő keltette érzést.
Egy jó kis fehér ruha, fehér harisnya és egy ütős cipő: a jelmezre sem kell ezreket kidobni.
Köszönöm @Never Let Me Go Virágnak, hogy felrázott minket Molyon, és hogy csatlakozhattunk a kezdeményezéséhez, lessétek meg a többieket is, ugyanis mind készültünk valamilyen halloween-i poszttal erre a hétre. Jó borzongást, és az elkészült jelmezetekről/sminketekről mindenképp küldjetek képet Facebookon, vagy tageljetek Instán, @neverhood__ néven futok :)

You May Also Like

0 comments